אליאב אללוף
סופר, מרצה בינלאומי ומומחה לשיווק
אליאב אללוף, מחבר הספרים "למה כדאי להיות לטובת הכריש?" ו"מה למדו החברות המצליחות בעולם מסרטי המאפיה?", הוא גם מרצה בינלאומי ומומחה לשיווק שעבד עם למעלה מ-100 מותגים מובילים בישראל ומחוצה לה.
הרצאות מפי אליאב אללוף:
-
מפגש פורום הנשים Wit: לדייק את המיתוג שלך בעידן המשתנה, שלישי, 30 ביוני 2020, 15:00
סטוריטלינג היא מיומנות שמטרתה להעביר מסרים שגורמים לשינוי התנהגות או אמונה בקרב קהל יעד ספציפי, על ידי חיבור רגשי. זוהי מיומנות מורכבת במיוחד עבור אנשים בעלי רקע מדעי, שרגילים שיש תשובה אחת נכונה לכל שאלה, ושמה שקובע במציאות "ההגיונית" – אלו אך ורק העובדות.
אחרי שסימולציה קצרה תראה לנו שהעובדות פחות חשובות ממה שנדמה לנו, וש"שטויות" כמו סטוריטלינג ושיווק משפיעים גם עלינו, נעבור על שלל דוגמאות, ומשם נציג טמפלייטים שימושיים, שיעזרו לנו "למלא את החסר" ולבנות באופן מודע סיפור שמייצר חיבור רגשי, ולא רק מתבסס על עובדות.
דוברים נוספים באירוע פורום הנשים Wit: לדייק את המיתוג שלך בעידן המשתנה
-
גלי הכרמלי
ממתגת מנהלות -
Gili Shlezinger
Cloud ERPM & HCM Israel Country Leaderoracle israel -
מירי מרציאנו
Associate Director וקצינה בכירה במיל' בתחום הגנת הסייברBoston Consulting Group -
מיכל מרכוס
סמנכ"לית טכנולוגיות ודיגיטלאמפא קפיטל -
ליאורה שכטר
סמנכ"לית מערכות מידעשרותי בריאות כללית -
עדית חן
סמנכ"לית מערכות מידעקבוצת לובינסקי -
איריס נחשוני
סמנכ"לית מערכות מידעאורמת טכנולוגיות -
ליאורה בן אפרים
לשעבר סמנכ"לית מערכות מידעמכבי שירותי בריאות -
איריס לבנון
משנה למנכ"למת"ף -
עידית לסר
מנכל"יתIT Solutions